Jump to content
Sign in to follow this  
Chris K

|| K-MUSIC BREAKING NEWS || Se filtra parte del MV "Catch Me If You Can" con Jessica y se revela la verdad de su salida de Girls Generation

Recommended Posts

mmzlfb.jpg

La verdad de Jessica es que se iba a ir de SNSD en el Tokyo Dome y Divine era la cancion de despedida.
Lo dijo Samchon que es un K-Sone viejo super conocido fan de Sica y jamas fue attention whore. Samchon es muy bajo perfil y cuando dice algo no lo dice a medias.
Si dijo lo que dijo ahora es pq se enojo q un anti filtrara el MV de CMIYC justo antes de que salieran las fotos teaser del comeback. Esta rumoreado que las fotos empiezan a salir justo esta semana.

@RealSamchon is an early SNSD fan who's always had 'secret' information about SNSD, which often turned out to be true. He often hinted at SNSD's comeback in the past. He just opened up about Jessica's departure from SNSD after the leaked shots of the OT9 MV version of CMIYC.

He basically confirms that the 8 members refused to accept Jessica's wish to join back the team after they mentally prepared for her to leave.

CMIYC had to be Tokyo Dome concert single. Jessica's quit ruined the single and the other members had to record it again, after the concert.
you can never be girls' generation if you don't devote your soul. jessica wasn't fully into the team. let her do her business.
you can never be a team with an half-minded member. that's how jessica wanted to be a girls' generation member.
you call it "forcing out", i call it "disqualified"
if you say "kick out" who kicked jessica out? the other eight members? the company? what if the other members are with the company?
oh did I tell you jessica was going to leave anyway? the members prepared for her last stage tho...
can you believe divine was the song for jessica's farewell?
the company and the members prepared for a beautiful farewell at tokyo dome...which was screwed anyway...
And someone asked him :

@RealSamchon why you can make conclusion she wants to leave anyway??
To which he replied: 

it was reported on newspapers here.
So apparently, Jessica decided to leave, to which the other members and SM agreed. They decided that the Tokyo Dome would be a farewell concert and "Divine" was supposed to be her goodbye song to fans. Then, she changed her mind and asked plans to be changed so she could remain as a SNSD member. SM and the members didn't accept her request (out of frustration from her indecisiveness?). The rest is history.
Edited by Bourbon

Me dio nostalgia las fotos de Jessica para el vídeo :princesa:

Pero ya se confirma lo que la mayoría creía, que ella no estaba 100% devota a SNSD y sí a su negocio. Igualmente, a Jessica se le ve muy feliz y aun si no está en Girls' Generation, la seguiré apoyando en todo. :amor:

PD: Divine es una canción hermosa :heart: de mis baladas favoritas...

'We are always one' :viejaql:

Justo ayer había dejado un post en el topic de soshi diciendo que ya lo había superado.... :fun:

Parece que no :princesa:

Con jessica todo hubiese sido mejor, Catch me if you can me gustó después de escucharla ene veces, pero igual hay partes que sigo imaginando a jessica cantando (si así de cagao) XDDDD

Con jessica todo hubiese sido mejor, Catch me if you can me gustó después de escucharla ene veces, pero igual hay partes que sigo imaginando a jessica cantando (si así de cagao) XDDDD

Igual yo :princesa: Es que tiene partes donde la voz de Jessica calza perfectamente.

He basically confirms that the 8 members refused to accept Jessica's wish to join back the team after they mentally prepared for her to leave.

Macabras

igual tenia poquitas lineas u.u'

igual me cae bien ella que lastima que la echaron :oprah:

a todo esto la entrevista que ha puesto Bourbon la he buscado en varios lados me gustaria que deje la fuente para que no quede como algo inventado LOL